torsdag 16 oktober 2008

bloggdags!

alldeles skamligt hur längesen det var sen jag bloggade.. fy skäms på mig. ett tag funderade jag på om jag verkligen skulle ha kvar bloggen, visste inte riktigt varför jag skrev.. men nu gör vi ett nytt försök!

mycke har hänt sen sist!


jag: jag är som vanligt. samma gamla emilie.


chron: samma där, SKIT!! har ständigt ont men hoppas nu att kanske en operation ska hälpa lite!


lägenhet: bor fortfarande kvar på tenngatan men har börjat leta lite efter nått nytt och lite större.


jobb: slutade på coop för att de är inte riktigt kloka i skallen.. för mycke udda regler och konstiga värderingar av vissa kollegor fick mig att ge upp coop. trots att jag älskar det stället samtidigt som jag hatar det! konstigt konstigt! men nu har jag hittat nått som verkar mer seriöst och med bättre värderingar! på en ica butik på viksäng! känns helrätt =)


hund: jodå, det blev en hund en enzo. hämtade honom på öland den 19september. det är nog det bästa och sämsta vi gjort =P hahah

som alla föräldrar säger så är ungarna mest underbara när de sover och jag fattar verklingen det där nu! hahah


sitter hemma nu och väntar på andreas ska komme hem på lunch. mysigt värre. hoppas på att han kan ta med enzo till jobbet så jag kan få städa lite ifred. tyvärr så är enzo raka motsatsen till troy. så fort troy får syn på en damsugare tar han ett skutt upp i sängen och ligger där tills man städat klart.. och han hoppar aldrig upp i sängen annars, men då!! enzo är som sagt raka motsatsen. så fort han ser den blir han i attackmode! jag har verkligen försökt allt så han ska skita i dammsugaren, men han ger sig inte! så jag hoppas att andreas kan ta med honom så jag kan städa ifred så det slipper ta timmar att städa.. :P hahah



här är det lilla odjuret/älsklingen!! =)

Inga kommentarer: