fredag 17 april 2009

nino is here!

vet inte varför men jag har en omedveten vana att bara skriva på fredagar. varför, vet jag inte!

var uppe ganska tidigt idag eftersom idag var äntligen dagen som lillen skulle komma, Nino! emelies lilla underbara hund. ett riktigt busfrö! :) gick jättebra att åka bil tills vi svängde in på parkeringen, så mådde han tydligen illa och kräktes lite. att han inte kunde vänta 2 minuter tills vi hann parkera?! :P

var ute och lekte med lillen och det är ett litet energiknippe med temprament, som alla i den lilla familjen, emelie och thiago har. blir spännande när alla ska ha sin vilja igenom!
underbart söt är han iaf!

nu är jag hemma på gryta eftersom lillebror har fyllt år och ska ha sina kompisar här ikväll så ska hjälpa mamma lite. det minsta man kan göra med tanke på vad de hjälper mig, andreas och enzo med! underbara föräldrar!

ut med lillen nu och blåsa lite såpbubblor! have fun!

p.s det bästa är att andreas är i lägenheten och fixar, så jag slipper slipa, spacka och måla..!! weeeio!

Inga kommentarer: