lördag 11 juni 2011

Lördagkväll.

Det är en lördagkväll och jag ligger nyduschad och mätt i min säng och försöker läsa lite teori. Har satt på spotify och lyssnar på massa gamla lugna låter, nu är det spice girls - 2 become 1. Så bra! Svårt och koncentrera sig och försöka läsa tråkiga trafikregler när man kan ligga och lyssna på gammal musik! :)

Igår, fredag den 10 juni klarade jag min uppkörning!!! Hur vet jag inte, men jag gjorde det! Är så väldigt stolt över mig själv att jag klarade det. Det sämsta är att jag kuggade på teorin, tre fel från att vara godkänd. Men på onsdag ska jag prova igen och om jag klarar det så har jag mitt körkort! Hur galet är det?? Helt insane!

Jag älskar mina spetsiga naglar, men gud va de fastnar mellan tangernterna (stavas det så??) Bokstäver som inte ska vara med i ord hoppar in och det är irriterande att fastna..

Ska försöka plugga någon trafikregel innan jag somnar av uttråkadhet. Vem kom på trafikregler?? Lurk!

Inga kommentarer: