tisdag 12 april 2011

En vagn och ett B-kort?

Har lånat ut min kamera till syster som har varit i Kap Verde så det blir snålt med bilder. Visst har jag min mobil som tar så fina bilder, men jag får det inte och funka och skicka över dem till datorn. Så det får bli gamla bilder att minnas till och titta på :) Ska snart iväg till körkolan och ha en lektion. Får se hur det går i rusningstrafik.. Hmm..? Äntligen så har vi nog hittat vår "tattarlåda" :) Som sagt kan jag bara drömma om min Adria Adora. Men vi har hittat en annan adria som jag tyckte väldigt mycket om! Så på fredag eller lördag bär det av för att titta på min kanske blivande vagn. Samuel och petra ska följa med som sällskap så det blir trevligt i bilen. Jag ska försöka köra så långt jag orkar så jag får öva så mycket bilkörnings som jag bara kan! :D Nu blir det att packa ihop lite böcker och leta fram ett par bra skor som jag kan köra i, wish me gooood luck! Slut.

Familjen Pianadei/Egnesund <3

Inga kommentarer: