lördag 9 april 2011

Lördag.

En lördag som vilken annan. Andreas jobbar i bilhallen för att kunna få ihop lite mer pengar till vår husvagn som vi inte kommer hitta.. Jag vet vilken jag vill ha, den som jag vill åka runt i sommar, några veckor om året som kommer kosta mer än vad det igentligen är värt. Men vill man leva svenssonliv när man har hund så kostar det! Min Adria adora 512 UP supreme -11 står i en husvagnsfirma och väntar på mig, den kommer vänta lääänge. 224 900kr är tydligen för mycket pengar. Det fattar jag väl med men jag vill inte förstå det.

Önskar att det ramla pengar ner över mig ibland. Va skönt det skulle vara, renovera köket, köpa massa saker och tro att pengar gör en lycklig.


Idag skulle jag jha gjort saker som jag inte har gjort. Orkade inte städa så mycket som jag borde. Kanske orkar lite mer när jag kommer hem från träningen. I wish! :)


Kvällen ska spenderas hos mamma, pappa och lillebror. Han har fyllt år och det blir släktkalas idag. Pappa ska grilla ikväll, dock inte första gången för året. Men så gott.

Borde nog packa träningsväskan och stänga av tv så man kan åka och träna!


Over and out!



Mitt hjärta <3

Inga kommentarer: