fredag 20 mars 2009

bilresa!

fredag idag då och det betyder att idag ska jag, petra, enzo, andreas och samuel på bilresa :)
ska till hova som sagt idag och det ska bli kul och åka bil. jag och petra ska först stanna på ängsgärdet och köpa godis och sen systemet och en cider eller tre :) ska man åka bil ska man då roas också. petra skulle försöka flörta till sig hennes pappa mobila internet så jag tar med datorn så det kommer inte gå nöd på oss bak i bilen!

mycket packning bara. tre täcken, massor av kuddar, kläder och hundgrejjer. kommer sitta trångt som tusan, med vi ska vara glada att vi inte åker i en piccanto :) det hade du varit en upplevelse!

nu väntar lite disk, städ och ska passa på att tvätta en maskin.

igår när jag och mamma var på hälla så fick jag jättefina joggingskor så nu kommer enzo får gå ännu mer nu när jag kan gå långt utan att få skavsås. hittade en jättefin jacka och pannband :) snyggast i parken iaf! :) tack mamma för skorna =D

nu måste jag lyfta rumpan och packa!

Inga kommentarer: