onsdag 11 mars 2009

onsdag med xbox!

så long time ago. gick jättebra för enzo att leka med bosse! var ute i 1½ timme och lekte. så det var roligt för dem!

sen har det inte hänt så mycke. var med min tuss emelie igår och planerade. mycke ska planeras och funderas ut om man vill starta ett eget företag tillsammans. :)
så skönt att vi har samma ideér och åsikter! nu jäkar ska det bara bli av!!

nu är lillebror hemma hos mig. han var sjuk igår så han får vara hemma hos mig idag så han blir riktigt frisk. mysigt att få vara lite tillsammas syskonen. så nu blir det xbox spel och kebab till lunch! kricke kommer inte att klaga iaf.

klockan två står min tvättstuga till förfogande till mig. ska tvätta krickes jacka och all min tvätt som jag har samlat på mig.

jag och mamma har bytt handla dag så nu gör vi det på torsdagar ist. så ikväll blir det till att skriva lista inför imorn.

Inga kommentarer: