onsdag 18 mars 2009

låång promenad!

var på ett möte på ams idag, inte så jättevettigt om man får säga så..

sen åkte jag till andreas jobb där enzo befann sig. tog med honom på en låång promenad hem till tenngatan. tog ca 1 timme och 20 min.. sen när man väl kom hem så klart var han tvungen att skölja av honom under magen och hans ben. han var genomblöt av allt slask och han var full med grus. det var skitsvårt att göra det själv. han försökte slippa, men nej då. när vi väl hade bråkat en stund så gav han med sig och stod hyffsat fint. han sprang som en galning runt hemma ett par varv hoppa upp i soffan, ner från soffan slet i sina leksaker, tog strumpor, skor koppel och sprang och la det under vår säng. såååååå jäkla jobbig! men sen när han la sig vid balkongdörren för att lägga ner sin boll så tvärslocknade han och nu har han sovit i nästan två timmar. sååå skönt.

nu har han vaknat och han är i full gång. han ligger nere vid soffan och gnäller som en tok. bara för att han inte får vara i soffan. ni ska höra hur han låter..!! blir en till lugn kväll andreas är på jobbet ida igen och ska skruva, vilket ger mig en helkväll med det jag vill titta på !! :D

ska försöka sysselsätta hunden ett tag så jag kan diska i lugn och ro.. wish me good luck!

Inga kommentarer: