torsdag 15 oktober 2009

Hemmakväll med min gris.

Jobbat som vanligt :)

Torsdag är ju lika med att åka och handla med mamma, först willys och handla till jobbet. Sen ica och handla till mig och mamma. Så ny har vi mat ett tag till :)

Andreas har åkt till örebro för att lämna bilar (jobbet). Sen skulle han fixa motorvärmare till fredriks bil. Så ikväll är det bara jag och min lilla gris hemma, lugnt och skönt :P haha

Var nyss ute på en liten promenad. Skönt ute nu, riktigt höstväder. Städar lite nu så det ska bli rent och fint. Sen blir det att hitta på nått att äta för att sedan krypa ner i soffan med Enzo och mysa lite. Titta lite TV om det går nått vettigt och bara gosa lite. Eftersom han alltid är med Andreas på jobbet så uppskattar jag stunderna jag och Enzo får själva.

Var så mysigt när jag var sjukskriven, då var det alltid jag och grisen hemma på dagarna. Lite sällskap hade man :) Även om det inte gick att föra ett samtal så hade man nått att göra, leka och busa och gå på promenader :)


Älsklingen när vi var på väg hem från Öland,
redan då var han en gosegris :)

Inga kommentarer: