måndag 12 oktober 2009

Måndagkväll.

Min underbara vackra lilla gris :)

Måndagkväll och sitter och glor lite tv. Ska snart krypa ner i sängen och hälsa på john blund. Träffade Jansson som var i Andreas garage och han hade en skitsexig sko och en skithet frilla :P synd bara att man inte hade kameran med sig så man kunde föreviga den härliga bilden.

Imorn är det avslutning på hundkursen, känns sådär. Nu funkar han ju så otroligt bra där så nu vill man ju inte sluta. Var i skogen i lördag fm i över två timmar med danne och jeanette. Vi gick i en otroligt fin skog och bara njöt av det kalla höstvädret. Enzo njöt av att få springa lös, har ju inte kunnat lita på honom förr. Men nu visade han att jag kan lita på honom och han får känna förtroende. Underbara lilla gris :)



Sov gott alla och ha en underbar morgondag!

1 kommentar:

Lena sa...

Hallå!!
Tappade bort din blogg! hu uh.. men nu är du här igen hi hi!..
Ja det tar sin tid att få dom små liven att lyssna på en helt och fullt! Petrus har blivit riktigt duktig! de fick jag erfara idag, då han smet! ryckte kopplet ur min hand, fick tokspel, bredvid vägen...hu hu... men när jag röt till högt! så tvärstannade han och kom!!! och då var han ju såklart världens bästa! :-)) fy så otäkt de var några minuter där... med bilar som åkte...
Kvällskram! /Lena