tisdag 20 oktober 2009

Mulen dag.

Stockholm igår var super. Lite shopping av mamma och en underbart studiebesök på Stella Nova. En förskola som är helt över det vanliga. :)

Kom hem igår och syster var här och vi tittaade på lite tv och gosade med grisen. Andreas dök hem runt tio och då var det lite mer tv tittande ihop innan jag och enzo somnade på soffan ihop. Vi låg och myste ihop och sen somnade både han och jag.

Nu är det tisdag och ska snart till jobbet. Ute är det sjukt dimmigt ute =/ Står jag i köket så ser jag knappt husen på andra sidan och värre blir det varje gång jag tittar ut..

Burr, vad skönt det skulle vara att krypa ner i soffan och bara slöa en hel dag. Men jobbet väntar och jag vill dit.

Ha en bra dag!


Skitväder ute idag.

1 kommentar:

Lena sa...

Vi har strålande sol idag! nice nice blev prommisen!!
Å sicket sött kort med Enzo och husse! *ler* visst är de bara fööör härligt att ha dom med sej i sängen ;-)
Kram kram och må så gott! /Lena