onsdag 9 september 2009

Depp depp.

Jag är så sjukt orolig för min lilla bäbis grisen. Har är mycket bättre i magen, fiser inget nästan (grymt bra för att vara bulldog!) och man kan plocka upp efter honom ute :) Att man kan vara så glad för lite skit ;) Men det som oroar mig är han framtassar. De är inge bra längre. Jag kan knappt titta på han utan att få en klump i magen om vad som kan vara så fel med min bäbis. Ska som tur till vetrinären på fredag, men det känns som en evighet dit..

Andreas har sagt att OM enzo skulle fara till hundhimmeln så blir det inge mer fralla för oss. Han är så rädd att hela tiden jämföra dem och aldrig tycka att nån är lika fin och bra som vår enzo. Det kommer inte att finnas någon hund som är lika fin och bra som honom men jag kommer kunna älska den hunden liak mycket och se andra underbara egenskaper i den hunden. Men andreas känner tyvärr inte så..

Så nu är jag är så rädd för egoistisk att hålla kvar enzo så länge som möljligt för att kunna få njuta av att äga en fralla, för det är verkligen kärlek! :)

Men jag vill inte vara så ego, jag vill inte att han ska lida och ha ont för attt jag vill ha honom kvar i livet. Känner paniken att skaffa en ny fralla nu så man inte kommer kunan jämföra dem utan att kunna säga, men kolla va söt enzo är när han gör så och titta vad tokig "frallan" ser ut när han ligger så..! Är det någon som förstår vad jag menar eller skriver jag så rörigt att det bara är jag som förstår mitt inlägg?

Jag är bara så fruktansvärt orolig att enzo måste lämna oss. Då vet jag inte vad jag gör, blir tokig antagligen. Men nu ska jag tänka positivt.. Hur lätt det nu är med tanke på vad han har för stamtavla som inte är den mest sunda och friska..


Bästa lilla familjen man kan tänka sig! :)
KÄRLEK!

Inga kommentarer: