torsdag 10 september 2009

Jag kan köra bil.

BABES! ;)

Jag och helena för några år sedan, det var tider, saknar det!
En underbar tid i mitt liv :)

Så, idag kom papperna hem att andreas får vara handledare åt mig när jag ska övingsköra. Andreas tog med priden hem, får tydligen inte köra evon än :P Men den ska övningsköras den med! Gick väldigt bra med tanke på att jag inte har kört på två år. Körde runt lite och avslutade körtimmen med att köra hem till mamma på gryta, mäkta stolt var jag att jag klarade det.

Ska träffa helena imorn, ska bli så sjukt roligt eftersom vi inte har setts på jättejätte länge! :)

Är vetrinären imorn då, är så sjukt orolig för min bäbis, kan inget mer än hålla tummarna och hoppas att det inte är så allvarligt!! =/

Nu blir det att duscha av grisen med sitt nya schampoo mot klåda, mjäll och parasiter. Sen blir att sova eftersom jag ska öppna imorn på jobbet, har inte öppnat på jättelänge så det blir en upplevelse :)

Sov gott! Krama om alla er :)

Inga kommentarer: