söndag 20 september 2009

Min söndag.

Igår kväll bar det till Helena och Alex för middag och mycket trevligt sällskap :) Enzo är så omtyckt att han fick sitta i deras vita soffa som inte var lika vit efteråt. Känndes som en helt ny soffa efteråt, svart! Jag hoppas bara att det gick bra att damsuga rent den idag.



Alex impad av Enzos sovstil ;)


Idag bar det till ikea för att köpa lite nytt. Skulle köpa ett till skåp till lilla rummet som såklart skulle vara slut när vi ville ha det :( Men som tur så skulle det komma hem mer imorn så vi hoppas på det! Satte upp kökslampan äntligen, blev så bra :)

Blev middag hemma på gryta, var ju så sjuuukt gott med pappas mat och mammas goda muffins och äppelkaka efteråt, så proppmätt nu så det finns inte. :D

Jag och andreas åkte ut och övningskörde lite i vår nya bil, saaben. Gick bra faktiskt, fast andreas trodde jag skulle få motorstopp, men det fick jag inte så det så!

Enzo har fått en ny leksak som han är heelt galen i, en engelsk bulldog från ikea.

Enzo och hans nya leksak.


Nu blir det som vanligt tv3play i sängen och sen john blund.
Sussa sött!

Inga kommentarer: