tisdag 8 september 2009

Ensam ikväll.

Jag blir så arg och frustrerad över så mycket ibland. Ibland blir jag så ledsen. Finns så mycket känslor som man ofta låser in i sin lilla ask i hjärtat och aldrig öppnar..

Varit på hundkurs idag som vanligt, och det går fortfarande inte. Han total ignorerar mig och har son lilla egna fest. Han gör som han vill och har lust med. Alla säger att det är en fas som de går igenom vid ett års ålder, lite trotsig, men han är verklig så sjukt jäkla självständig..!! Känns som att det jag som inte kan lära ut vad han ska kunna. Jag som är för mesig och inte är tillräckligt rolig. Får se om jag lyckas få någon ordning på honom..

Är hemma själv nu och håller på att laga nått som jag kan få i magen, är så hungrig nu efter träningen, det är minsan inte bara vovvarna som får träna :)

Sen funderar jag på att se lite tvplay, finns ju inge på tv ikväll som känns vettigt att se =/


Två av världens finaste frallor! Kan man nått annat
än älska dessa två? :) Kärlek.

Inga kommentarer: