fredag 18 september 2009

Min kropp.

Bild från en annan promenad på björnön en kväll för ett tag sen.


AAAHHH, min kropp, var ju ute med frida och rastade vovvar. Jag var så kaxiga när vi kom dit, vi går slingan som är ½mil.. Jag kände mig så sjukt taggad! Men guuuuud. Det var det jobbigaste jag gjort på länge.. fy fan, 3 uppförsbackar. Men trevligt hade vi. Vi såg får, rådjur ett par stycken. Ska be fritte om korten eftersom det var hon som hade kamera med sig. Min ligger hemma stendöd utan batteri.

Hemma nu och är verkligen helt slut. Ska träffa emelie om en stund och åka en sväng. Hon ville ut och gå lite, så det blir mer promenad idag :) kommer somna som en stock idag. hahahah

Öm kommer jag iaf vara i hela kroppen imorn. Fritte som är van att gå låångt gick i en hastig takt så jag kände mig som en liten tax som var ute och gick med en stor schäfer :P

Inga kommentarer: