söndag 7 juni 2009

jobbhelg!

Söndag och klockan är bara fem när jag sitter vid datorn och bloggar. Jag har redan jobbat, tvättat lite, städat köket, varit på promenad med enzo och kollade förbi hur det går för samuel i hans lägenhet och till o med börjat med maten! Man hinner så mycket när man jobbar på helgen, dagen går bara inte förbi av slö och tv tittande. man tar vara mer på dagen! :)

Som sagt har jag jobbat på ica i helgen. Gick bra men jag är inte alls piss. Har ont i magen och jättehosta. Men man är väl inte klen och sjukanmäler sig direkt?! Man har blivit lite mer härdad efter all crohns.

Tänkte vara en snäll sambo idag eftersom andreas har gått upp tidigt hela helgen och skjussat mig till jobbet så jag överraskade honom med grillchips och dipp. Det var inte vilken dipp som helst utan en nyhet som andreas borde älska! :P Han blev överlycklig så nu kanske jag slipper ha sex ikväll ;) (internt skämt! haha)




Är det så lätt att göra sin sambo glad? :)

Inga kommentarer: