fredag 19 juni 2009

Till Casper.

Idag på midsommar tillängnas ett inlägg till Casper.

Casper är en svart stor blandras som är en ubermysig och go hund. Han är lätt att ha att göra med, mysig att promenera med och rolig att leka med! Det är inte min hund utan frida och freddes men jag tycker så mycket om honom :) Ser ni inte hur vacker och ståtlig han är?!

Bara för att en hund är stor så betyder det inte att den hugger folk, är aggresiv eller ouppfostrad. Enligt min mening så tycker jag att människor som har större hundar har större "pli" på sina hundar än de som har små ettriga chihuahua:or. Jag skulle hellre möta en stor hund ute än en liten bitsk minihund!! ;)

Sen undrar jag när det blev fult att vara stor och ståtlig??? Finns det nått vackrare än stora fina hundar? De ser ju bara så ståtliga ut när de kommer fram på sina långa fina ben. En liten hund med rosa ballerina kjol som har så korta ben att magen drar i marken, det är ju så fint. ELLER INTE!

Har sagt det förut och jag säger det igen! Casper är UNDERBAR som hund och jag litar på honom till 110%. En mysigare "stor och farlig" hund får man leta efter! Gullegrisen :)



Vackraste Casper!

1 kommentar:

Frida sa...

åååh, så fint!!! emilie du är den bästa hundkompisen man kan ha, och casper älskar dig jättemassor :)