onsdag 10 juni 2009

Leksakspeng.

Så bara för att man börjar jobba igen och tjärna pengar tror enzo nu att jag skiter pengar..!! :P
Igår var emelie över hit och vi skulle kolla på det vi trodde var sänsongsavslutning av DH. Men tydligen var det mer nästa vecka :)

Grejjen var den att emelie hade köpt an tröja av mig för ett ganska bra tag sen men jag skulle få pengarna sen. Igår fick jag dom (hade till o med glömt bort det). Jag la den lilla hundralappen på vardagsrumsbordet och tänkte inte mer på det. Jag springer och kissar i pausen då jag hör andreas och emelie börjar apskratta ute! Jag skriker och frågar vad det är och andreas säger bara att hunden är skyldig och att jag måste tänka på var jag lägger mina grejjer. Fan blir skitnervös, vad har han tuggat på?


Jo han har tuggat på min lilla peng och rivit den i bitar! Jäkla hund..

Inga kommentarer: