måndag 8 juni 2009

Trötter.

Slutade tidigt idag, så pappa var och hämtade upp mig efter jobbet, han är ju så snäll!
Åkte förbi andreas jobb och sa hej till morbror och passade på att ta med hunden hem. Skönare för honom att ligga hemma med mig än att sitta på kontoret.

Blev så dumt eftersom ja tänkte fixa lite hemma men eftersom jag var så trött och det var gosigt när jag och enzo log i soffan och kollade lite tv tillsammans så somnade vi såklart. Skönt var det. Inte lika skönt att han väcker mig genom att ligga upp putta på mig med sina ben. Två framben som spjärnar mot min rygg. Vaknade som tur var, annars hade jag nog fortfarande sovit.

Såg att frida hade ringt, tror att jag har skickat ett sms precis när jag vaknade men jag kommer inte ihåg vad jag skrev?!

Ska slå på en tvättmaskin och plocka ur diskmaskinen. Så nått har jag iaf gjort. Funderar på att göra köttbullar idag, så det är väl snart att börja rulla! :)

Inga kommentarer: