måndag 5 januari 2009

gryta barn!

sitter hemma på gryta nu och håller ett öga på lilleror och kusin, men de sköter sig själva.. stora de är grabbarna :)

var och tog blodprov idag, längesen man var på lasarettet nu, känns det som iaf. känndes lite olustigt på nått sätt.. antagligen för man tänker på allt skit som var sist jag var där, alla prover, stick, mediciner etc. varför gör man så? tänker på det negativa upplevelser i första hand?

inte på alla underbara sköterskor man träffade, roliga stunder med sophie, en pappa som alltid sov en stund när han kom och hälsade på? mamma som alltid försökte underhålla mig med tidningar!

känns lite jobbigt nu när det redan är vecka 2. nästa vecka är det operation för min del om jag förstått allt rätt :p hahah får se hur det går. vill inte in igen och må dåligt, mår ju så bra nu :) men man får tänka att det bara är för en kort stund och jag kommer att må bättre!!! det är det viktigaste för mig just nu. vill kunna jobba igen och tjärna pengar. jag vill att pengarna ska komma in på mitt konto. visst jag och andreas har delad ekonomi men jag vill kunna känna att jag med har bidragit med något. älskar att jobba!

får se hur veckan blir när jag och andreas bor på gryta. känns som i början, bodde hemma och hängde bara inne på rummet :) men nu tittar andreas bara på tv. mamma och pappa har discovery science och andreas kan inte släppa taget om den kanalen. han fullkomligt älskar den! ska man känna sig hotad? :P

Inga kommentarer: