måndag 26 januari 2009

tenngatan, im back!

måndag idag och nu sitter jag hemma på tenngatan framför tv med min bärbara i knät. kan det bli bättre? snacka om att man blir osocial med en bärbar.. det är så man borde skaffa en sån där grej som folk har på tex ishockey matcher i amerikanska filmer när de säljer dricka och liknande.. vet ni vad jag menar? så man har datorn hängande runt halsen så har man den vart man än går! hahahah :D

känns lite konstigt att vara hemma igen. första gången jag ska sova hemma på tre veckor precis idag. första veckan bodde vi hemma hos mamma och pappa för att de skulle fixa badrummet här, andra veckan låg jag på sjukhuset när jag opererades och sista veckan bodde vi hemma hos mamma för att jag skulle få lite ompyssling av mamma. lagad mat varje kväll (andreas är väl dock inte känd för sina fantastiska kokkonster!) och det skulle vara fler som kunde hjälpa mig att peppa mig att gå och röra på mig. skönt också när man är sjuk att ha mamma i närheten. även om man är gammal så uppskattar man sin mor :)

kan passa på att säga att mamma och pappa har varit ett otroligt stöd i denna resa! jag och andreas och enzo såklart är väldigt tacksamma för allt de gjort för oss. de ställer verkligen upp för en och sviker en aldrig. det är såna föräldrar alla barn i världen borde få ha! TACK mamma och pappa, jag älskar er otroligt mycket!

Inga kommentarer: