torsdag 29 januari 2009

my love!

SOPHIE:

sophie är en söt tjej som jag lärde känna första året på gymnasiet. hon är en jättebra tjej som alltid ställer upp för en och alltid finns där när man behöver någon att prata eller skratta med! hon är dessutom alldeles för söt för sitt eget bästa!! :)

hon är en vän som jag tycker väldigt mycket om , vi har alltid kul tillsammans och det räcker att vi ser på varann för att förstå vad den andra menar. vi är inte alltid överränns men vad gör det? det är bara kul ibland när sophie blir sur och hon förlåter en aldrig om man inte säger förlåt, även om det är hon som gjort fel.. ;) hahah hon är för söt.

sophie är en person som jag hoppas att jag får umgås med massor av år framåt! för the first cut is the deepest! i love u sweet!

jag hoppas darling att du känner dig lite mer uppskattad nu efter några fina ord om dig! du vet att du är den bästa! (L)

3 kommentarer:

Anonym sa...

de är härligt med så nära vänner <3

Anonym sa...

men seriöst ge dig din anonyma tönt!! HATAR ANONYMA!!! står för vem du är bara är väll inte så svårt?

Anonym sa...

varför blir sophie så upprörd över fina kommentarer? jag skulle bli glad över det <3