lördag 31 januari 2009

värmepistol, det är vad?

lördagmorgon och andreas åkte till jobbet för en stund sen, han skulle jobba i bilhallen och sälja lite bilar hoppas jag! :)

när han hade duschat och höll på att fixa håret så sa andreas det roligaste på länge:

-älskling, kan du inte ta värmepistolen och värma mina jeans lite..? dom är iskalla!

hahahha, värmepistol är en hårfön förstod jag sen.. han har ju svårt med svenska verkar det som.. söt är han iaf!

lillen vägrar totalt att äta nu, fattar inte vad som är fel? om det är att han ont i tanden eller om han bara är lite trotsig..? så svårt att veta vad det är. det kan ju vara så att han har ont i tanden som gör att han inte vill äta. men han äter ju korven han fick i morse????? jätteknepigt. ingen som har nån bra idé på vad jag ska göra?! jag vill ju inte att han ska behöva gå och vara hungrig om han inte kan äta, men jag vill ju inte heller skämma bort honom med annat om det bara är för att han inte vill äta foder? vad ska jag göra??

3 kommentarer:

Anonym sa...

vet du vad en raktång är för något då? hihihi <3

Anonym sa...

tycker anonym verkar knäpp?! gör en ny blogg där du ser vilka som går inte, inte fejkspioner som tror dom lever spionlivet

Anonym sa...

sluta bli så upprörd sophie, jag är bara intresserad av vad som händer i min gamla väns liv... men OK jag ska försvinna.... <3