måndag 2 februari 2009

allt händer idag!

idag är en dag som det händer mycket på! :D

dan började med att mamma fyller år idag! 50 unga år. så ett stort grattis till mamma! blir middag ikväll med familjen, blir mycket trevligt!

enzo är hos vetrinären nu och får sin mjölktand utdragen, lilla vännen ska bli sövd så det ska bli kul och se hur groggy han är när jag hämtar honom i em! men det kommer bli bra för honom sen när den är borta så han kan äta som han ska!

jag och andreas firar tre år som par idag! i tre år har vi hållt ihop och fler ska det bli :D älskar min andreas! (L)

ska sedan till kirurgen idag och försöka ta bort några stygn runt gunnel. hoppas att det går bra att ta bort dem, hon vara så svullen sist jag var där så det gick inte att ta bort alla.

ska ner på stan och fixa det sista till mammas present hon ska få ikväll! hahah, tänker inte skriva vad det är här men jag hoppas att hon kommer bli glad för det annars synd för henne! hahah

tror det var det som händer idag, kommer säkert komma upp nått mer men bjag börjar såhär iaf! höres mer under dagen om alla händelser..

vill bara skriva ett par rader till sophie:

jag funderar om vi kan träffas någon dag i veckan och BUSA lite kanske :P hahahahha busa busa busa busaaaaaaa tillsammans :P love you darling.

Inga kommentarer: