måndag 16 februari 2009

emelie är hemma

dåligt uppdaterat på sistonde. mycket har hänt. var ju som sagt på aros auto lördag och söndag mellan 11-15. premiär för nya kia soul! så grymt snygg! andreas vill verkligen ha en sådan och det ska han få när vi sålt bilen vi har nu.

lördagkväll fick jag en stoooor överraskning! andreas som skulle åka till rickards garage kom ist hem med emelie och thiago! oj vad glad jag blev!! fick träffa min lilla piff igen! spelade charader och som vanligt så vann jag, emelie och thiago. sophie och andreas jobbar inte bra ihop och ingen fattar vad den andra menar.. haha! drog ihop en carbonara vad halv tio, mums! till o med thiago gillade det så han var glad att han blev mätt!

söndag åkte vi hem till mamma och pappa och åt middag. lika mysigt som vanligt. åkte hem och tittade lite på film med jocke som dök över. sen blev det sova gott!

nu väntar lite frukost och sen plocka lite hemma. good luck till mig! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

andreas jobbar inte bra....jag gör allt tydligt..han kan inte ens göra en lama...så retarded!! jag ska aldrig spela med honom igen han sinkar ju ner min vinnersida!