onsdag 11 februari 2009

my wednesday.

onsdagkväll och som vanligt sitter jag med datorn i knät framför tv.

var och handlade som vanligt med mamma idag. gick lika bra som vanligt. vi var även förbi ikea en snabbis och köpte lite småsaker. hittade en ny lampa till vardagsrummet, en glasburk till all min inlagda lax och servetter. bara små skitsaker med dock nödvändiga! :D

lagade kassler och ris idag. lika gott som vanligt. skulle passa bra med några laxbitar nu men laxen jag gjorde idag är ju inte klar än.. måste stå i kylen ett par timmar, suck! gjorde lax iförrgår så jag skulle ha igår och nån dag framåt, men det slutade med att jag åt upp allt igår :D jag tror inte att ni förstår hur gått det är! och cravinget för inlaga saker fattar jag inte heller. lax gurka ja allt som man kan lägga i inläggning är alldeles underbart! sophie undrade om jag är gravid men så är inte fallet :)

inge vettigt är det på tv ikväll heller. jag längtar tills grays, deperate och allt de börjar. så man är nästan uppbokad varje kväll. det är grejer det :D

sophie kom över igår och hälsade på och sov över. var längesen vi träfades så det var lika mysigt som vanligt.

ska störa grabbarna (andreas & samuel) lite när det kollar på konstig film, max payne.. tråk!

Inga kommentarer: