onsdag 4 februari 2009

onsdag igen!

onsdag idag igen då! dagarna går så fort så det är knappt så man vet vilken dag det är! sitter nu och kollar på Rachael Ray. Man kan inte låta bli att inte se det! hahha :)

har nyss skrivit en inköpslista vad som ska inhandlas på ica om några timmar. för onsdag är ju lika med onsdagshandling med mamma! :D

-måndagen var så trevlig. allt flöt på som det skulle, enzos tand är nu borta och allt gick jättebra.
-alla stygn runt gunnel är borta nu. hon är glad och nöjd. hon har till o med krymp lite så nu är den inte lika svullen.
-jag och andreas är fortfarande tillsammans och tänker fortsätta så!! (L)
- middagen var verkligen så trevlig. var mysigt att gå ut hela familjen och äta tillsammans!


samuel tittade förbi igår efter att han hade varit på kurs i uppsala. han åt middag med oss och det var så trevligt. han kan vara en riktigt rolig nöt ibland. han kommer alltid vara min lilla samuel för mig. kommer ihåg förut när andreas var borta nånstans så samuel kom över till mig när jag bodde på gryta och tittade film tillsammans. så mysigt! alla stunder som vi har pratat om jobbiga och viktiga saker tillsammans. han är en liten guldklimp! most of the times ;)

även jocke var här och umgicks. andreas hade sin ölmaskin igång så det blev nån öl för mycket för jocke så vi fick en övernattningsgäst.

funderar på att diska några glas nu och röjja undan lite småsaker. vi diskade undan allt igår efter maten så det är riktigt skönt att det inte var någon diskhög som väntade på mig i morse :P

Inga kommentarer: