fredag 13 februari 2009

jag ÄLSKAR petra!!!

hemma nu efter att jag hämtat upp sophie tidigare än planerat. men det gick bra det med. åkte bussen ner på stan och mötte upp sophie. gick förbi apoteket och köpte fuktkräm till ansiktet och sminktvätt. gick förbi ellas jobb och sa hej! enzo blev glad när han såg ella och ställde sig på bakbenen för att komma närmare ella. hon kunde ju tyvärr inte klappa honom eftersom hon jobbar på resturang. enzo blev lessen, men de får gosa en annan dag.

träffade petra på vägen ut! klagade för henne på hur mycket enzo drar och hon hade VÄRLDENS bästa tips på hur man slår en knut av kopplet runt hunden så att de inte ska dra. på en gång så drog han inte ett smack!!!! från att nästan dra omkull mig till att stå superfint brevid och inte dra!! en mirakelknut!!! jag blev helt lycklig! så nu är petra min Ceasar! :) jag älskar henne nu för att hon har räddat mitt liv genom att kunna gå fint på en promenad.
nu ser jag till och med fram emot att gå ut med honom!! :D

LYCKA!

Inga kommentarer: