fredag 27 februari 2009

mina kuddkryp ska döö!

var klar innan tio idag så nu kan jag plocka lite hemma och ta det lite lugnt och slippa stressa innan jag ska iväg.

har bokat tvättstugan idag och ska försöka, nej jag ska tvätta undan så mycket som jag kan. tänkte tvätta kuddar och täcken idag med. så äckligt när man vet vad som kryper runt där.. BLÄÄÄ!! så nu ska allt döö som lever i min kudde! :)

ska skriva kontrakt på lägenheten i eftermiddag, känns ju helt sjukt. vet inte än om jag har riktigt fattat.. kommer ihåg att det tog lååång tid innan jag fatta att jag bodde hemma på tenngatan.. :P en natt när jag skulle upp på toa kommer jag ihåg att jag tänkte att "det här är mitt badrum".. hahha sjukt, måste ha varit halvsovande..


igår så var jag med emelie och thiago på äventyr. gick så bra så. gick till kalles och tog en fika efter det. så mysigt så. var längesen jag var på stan och tog en fika med en vän. nu fick jag fika med två vänner, ännu bättre :D

väntar fortfarande på att mamma ska bli klar och hämta upp mig så vi kan slösa pengar på stan :P

Inga kommentarer: