torsdag 19 februari 2009

my lover!

ojojoj.. mycke att skriva men jag orkar inte riktigt skriva allt som hänt idag..

räcker med att jag har varit hemma och vart sjukskriven en längre period. nu är man då van att det bara är jag och enzo hemma. vi har våra små rutiner. funkar jättebra!! :D

men nu när andreas är hemma och sjuk så faller allt. andreas tror att han är döeende med sin hals och illamående.. han mår säkert skit men fan vad killar är mesiga när de är sjuka.. de kan knappt räcka sig efter tvkontrollen .. mesar! hahah

tur att jag är frisk nu så jag kan ta tag i saker och ting. måste ju göras, här går inte att sitta still..
så tvättmaskinen är i gång har diskat två gånger idag, städat i städskåpet och går ut med enzo..

nu måste jag ner till min älskare, tvättmaskinen :P

Inga kommentarer: