fredag 20 februari 2009

disken anfaller!

fredag förmiddag och det är ju så fint väder ute. har ätit god frukost och nu väntar disken. lika skönt att göra det nu så har man det gjort :)

pratade med min läkare igår och hon skickade en provlapp som damp ner i brevlådan idag!! hur bra är hon inte? ska bli kul och kolla vad jag har fått för albuminvärde, eller bulimivärde som sophie kallar det :P hahah, hon är ju för söt stumpan!!

ikväll blir det mys hemma med lite plockmat och lets dance. har aldrig följt det förut men nu när jag har varit sjuk så har jag tittat på det på fredagarna. och när jag låg själv när jag var opererad på fredagkvällen så var det jag lets dance och lite dropp! vilken fredag! :)

ska anfalla disken nu med diskborsten och diskmedel innan disken anfaller mig!

förresten, ska kolla en till lägenhet på söndag! :D

Inga kommentarer: