måndag 9 februari 2009

varning!

just nu känner jag bara sån jävla ilska.. detta kommer inte bli något trevligt inlägg med fina ord som solsken, blå himmel, underbart eller glad.. nej detta kommer vara ett inlagg fullt med ilska och fula ord. så om du redan känner nu att nej, jag vill inte läsa fula ord så läs INTE det här inlägget!!!!!!!


lägenheten som jag hittade för ett tag sen på hagapark gick alldeles för högt upp i pris. den vr heelt perfekt för oss. på första våningen men ändå var den en liten trappa upp så man inte såg in eller att det var på markplan. det var ett stort extra rum och en öppen spis. fint kök och egen plats för matbord brevid vardagsrummet. kännde redan första gången vi var där och tittade att det känndes hemma där.. men som sagt var det nån som tryckte pengar hemma som tyckte att de kunde bjuda låångt över mina och andreas marginaler..

sen hittade vi en annan trea som var lika fin! stor trea på 78kvm på skjutbanegatan. snyggt kök och stort fint sovrum utsikt mot lite skog.. fick lånelöfte och kunde vara med och buda! :D nu kommer vi till alla de fula orden!! eftersom vi bor i hyres nu och har riktigt skitiga hyresvärdar som har en uppsägningstid på 3 månader så tyckte säljaren att vi inte kunde flytta in nog snabbt. fast vi skulle flytta in en månad tidigare så vi skulle vara tvungna att ha bubbla hyror en månad.. nej men va fan, även om vi la det högsta budet så fick de andra idioterna lägenheten.. jävla skitidioter.. fan vad jag är sur och förbannad!!! varför ska jag inte kunna få en lägenhet som jag tycker om??

allt känns bara så jävla fucking surt nu.. hur jävla mycket ska allt krångla?? lika med magen, inte att det skulle kunna räcka med en operation med ärr på magen, nej varför inte skicka på emilie en påse på magen med så ska hon inte komma undan så lätt..
jag kan inte jobba nu, känner mig fortfarande inte säker med gunnel bland främmande folk..
jag får inte den lägenheten jag vill? när ska detta jävla helvetes fan skiten ta slut? tycker gud att jag levt livet på en räkmacka och ska testas lite nu?? isf är gud en jävla matyr som gillar att folk ska lida lite och känna sig illa till mods att de inte kan jobba och tjärna pengar.. jävla idiot!

när ska mitt liv börja få flyta på lite? kunna få en lägenhet som jag vill ha som inte kostar 1 miljon, kunna hitta en jobb som jag kan få tjärna pengar på och som jag trivs med och bli av med påsen?? hon stör mig inte, men just nu är det bara lite extra jobbigt allt jävla skit.

jag är bara så jävla förbannad just nu.. så arg att det gör ont i magen.. hoppas att de är fuktskada i köket.. så kan de sitta där en månad tidigare i köket i en gummibåt och önska att de tog en annan lägenhet..

sån jävla ilska nu..

fan jävla skit helvete fan jävla skit helvete fan jävla skit helvete fan jävla skit helvete fan jävla skit helvete

Inga kommentarer: