onsdag 18 februari 2009

emelie min tuss

så, jag gick i tid och slapp stressa! :D jag kan om jag vill med andra ord.

träffade min tuss emelie halvvägs som skulle följa med mig till lasarettet som stöd! tack snuttan för det! du är ju för söt som ställer upp för mig. tydligen så hade jag tid 9,30 inte som jag trodde 10,30 men det gick bra ändå. läkaren hade tid för mig som tur var, han är ju så snäll A.
gick förbi inger och sa hej med. hon tittade lite på gunnel och tyckte hon hade mycket bättre färg nu och så fick jag lite tips på hur jag ska göra för att det röda runt henne ska gå bort!

hemma ligger andreas och är sjuk stackarn. han har varit jätteförkyld länge nu och hela kvällen igår var han illamående och jättehäning. stackars! nu verkade han sjuk på riktigt inte "killsjuk" så han vara hemma idag och kurerar sig så han kan jobba imorn förhoppningsvis.

ska iväg med mamma snart och handla. som vanligt :D måste skynda mig och skriva inköpslista!

hörs!

Inga kommentarer: