torsdag 8 januari 2009

mat mat mat!

varför gör det så jäkla ont att plocka ögonbryn??? det gör verkligen ont!
får plocka lite i taget så kanske det går :)

är hungrig igen, funderar på att äta lunch :P fattar inte hur mycket som går i denhär magen nu alltså?! jag bara äter och äter, men albuminet går ju upp så jag har väl världens bästa ursäkt att äta allt som är gott och äta hela tiden!!! :D hahahaha!


var ute med enzo för en stund sen, han börjar lära sig lite att gå i koppel fint nu.. men allt tar sin tid! var som vanligt ute i skogen och kastade lite pinnar och boll. han fattar grejjen att springa till bollen men inte ta den tillbaka till mig. sånt man måste träna, men hur??

saknar mitt ärr så mycke, vill vara med henne och mysa, titta på tv och prata :) men hon jobbar och jag hoppas att det går bra för henne! redan igår signade hon flera stycken, hon kan verkligen sälja!

det är skönt att vara hemma hos mamma och pappa.. man blir ompysslad och det finns alltid mat hemma :D tack att de ställer upp så mycket för mig, andreas & enzo (L)

Inga kommentarer: