onsdag 7 januari 2009

promenad

sitter hemma nu på gryta ensam med enzo.. känns konstigt att vakna här ensam nu. när jag och andreas har sovit här tidigare så har det varit på jul eller nyår tex och då vaknar hela familjen tillsammans. men nu är det bara jag och lilla monstret här..

var nyss ute på en låångpromenad med enzo. gick vanliga rundan som vi alltid går med honom när vi är här. in i skogen och springa och hoppa lite med. han älskar verkligen skogen som vi går förbi. han vet precis vart man går in för att komma in i skogen. hopp och skoj. såg en annan hund där med sin ägare men de gömde sig när vi kom närmare. tråkiga!!

när vi kom hem tänkte jag träna lite hopp med enzo, har satt upp ett hinder på baksidan hos mamma och pappa så man kan träna honom lite. han är verkligen jätteduktig på att hoppa. men idag fick han frispel och bara bet, skällde och hoppade så då åkte han in. kan man inte bete sig så får man inte leka.

ska gå och leta i skafferiet om jag hittar nå änglahår som jag kan äta.. är hungrig!

Inga kommentarer: