söndag 4 januari 2009

ska försöka igen :)

jaha, då var jag här igen, nytt år så då ska jag verkligen försöka blogga mer. jag undrar hur många gånger jag sagt det?!

just nu har jag sån mensvärk så jag skulle kunna slänga ut sambo och hund och kura ner mig i soffan med varm oboy :) skulle inte vara helt fel..

men ist är jag och andreas så duktiga så vi har stooorstädat lägenheten. kläkammaren blev nyss klar. så mycke skit man sparar igentligen. varför är det så? vill man hålla fast vid gamla saker för att det känns tryggt ist för in med det nya och en frisk fläkt?

jättefint väder ute idag, ganska kallt och solen skiner så fint. hade varit mysigt att åka ut till björnön och leka lite ed enzo och få ut en sväng. men ingen som gillar min idé.. tråkmånsar säger jag bara! hahaha

ska laga lite änglahår nu så kanske jag blir på bättre humör, vem blir inte glad av pasta? :)

Inga kommentarer: