fredag 23 januari 2009

nykär men tydligen inte uppskattat ;)

fan ta andreas asså.. for real!! (hahahaha)
nu mår jag verkligen bra, inge ont nånstans, är jättepigg och tycker det är kul att leva igen.. är det såhär vanliga människor känner varje dag?! klart man är lite öm i magen vid ärret men det är ingenting..

grejjen är den nu att jag har typ blivit lite nykär igen i andreas.. eftersom jag har haft så ont i ett år så har jag väl inte varit den mysigaste och gosigaste kanske.. men nu.. jag är jättekär!!
andreas var ute med danne igår och spelade biljard och åt en pizza, jättemanligt =) när han kom hem och satte sig i soffan och tittade på tv med mig så kurade jag ihop mig hos honom.. jag sa att jag har saknat dig.. var på han svarar med en liten suck, men jag har ju bara varit borta i två timmar..

men det han inte fattade att jag har saknat honom i ett år!!!!! jag fick tillbaka känslor som jag hade när vi träffades.. man vill bara gosa, pussas och prata med varann.

saken är väl den att jag har energi för ett år att ta ut nu.. och andreas skulle behöva ta igen och sova ett år!! hahahahah det kommer bli ett underligt år! så igår var han lite trött på mig att jag bara ville pussas och busa med honom..

han som har sagt att han längtar tills jag mår bättre och blir piggare.. var nog inte det han ville igentligen, emilie är lugnast sjuk.. :P

nu kommer de sakna när jag låg i soffan och inte sa så mycke..!!! bite them!

skratta den som skrattar sist :P eller vad säger man?

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att du känner dig bättre stumpan <3

Anonym sa...

hahaha busa??vilket vidrigt ord, de e bara fröknar å frisörer som använder det ordet!!!!!! hahahahaa