lördag 10 januari 2009

i have a secret..

skippa allt som jag sagt att allt känns tryggt, för det är bara skitsnack..!! är så jävla (sorry) rädd och nervös, mår illa och har ont i magen.. allt känns bara skitjobbigt just nu..

så jävla rädd nu för allt som kommer, hatar verkligen att sövas.. har gjort det förut men det är ändå för jäkla läskigt, känna hur man somnar från allt och vips så är man borta.. man känner sig så jävla utlämnad där.. ligger i nått för stort nattlinne typ, ligger på en hård brits med massa okända människr runt om kring en som har ens liv i sina händer.. fuck..

allt känns så läskigt om vad som händer när jag vaknar.. kommer ha två hål i magen uppskuren mitt på magen och må som en påkörd älg.. fy fan, snacka om att ta ut allt i förskott men ingen av de känns direkt ljust ut..

känns jobbigt att vara 21 och ha en ful påse på magen och ett ärr snyggt lodrätt ärr över min mage. känns ju inte så jättesexigt. åh, fy fan vad jag verkligen inte vill längre.. vill inte, vill inte, vill inte!! fan vad sur jag är att jag måste göra det. varför????


märker på mig själv att jag är jättearg och snäsig mot alla men det är verkligen inte meningen. är bara för att jag är så rädd och nervös som jag blir så arg ist.. förlåt alla!

finns så mycket jag känner med det är så svårt att få ur sig allt.. är så sjukt sentemental, minsta lilla så börjar jag gråta.. sophie frågade hur jag mådde och bara då kände jag hur tårarna börjar rinna.. åh, va banslig jag är.

vill rymma här ifrån nu, tycker så jävla synd om mig sjäv, patetiskt va??!!

tårarna rinner ner på kinden..

1 kommentar:

Anonym sa...

inte alls patetiskt du är männsklig gumman å jag älskar dig mest kommer vara med dig